گروه صنعتی بازرگانی درخشش الکتریک بین الملل

فعالیت های ما

تیم درخشش الکتریک جهت پیشبرد اهداف خود و ساخت ارتباط سازنده با مصرف کننده و جلب رضایت مشتریان خود با ارائه خدماتی چون خدمات پس از فروش برای تمامی محصولات، مشاوره و آموزش قبل و پس از خرید، برگزاری ورکشاپ ها و سمینارهای تخصصی، تهیه و ساخت فایل های معرفی و آموزشی دستگاه ها، برگزاری نمایشگاه های هرساله در شهرهای مختلف و … گام بر میدارد.

حوزه های کاری

گروه بازرگانی صنعتی درخشش الکتریک دارای شرکت های زیر مجموعه مختلفی در حوزه برق، صنعت و روشنایی است. این شرکت ها به هدف پیشبرد سطح کیفی، پاسخگویی و جذب نیروهای متخصص برای ارتقای خدمات مختلف تاسیس و در حال خدمت رسانی می باشند. برخی از محصولات ما عبارتند از تجهیزات اندازه گیری، اتوماسیون و برق صنعتی، الکتروموتور، روشنایی و تجهیزات نورپردازی.

هلدینگ درخشش الکتریک بین الملل

گروه بازرگانی صنعتی درخشش الکتریک با نیم قرن سابقه درخشان در سایه عنایات خداوند متعال و با بهره گیری از علم روز دنیا، با هدف توسعه، رشد و تعالی کشور با بهره مندی از نیروهای متخصص و کارآمد با تحصیلات مرتبط در بخشهای تخصصی تحقیق و توسعه R&D بازاریابی و تبلیغات، فروش و خدمات پس از فروش خود را به عنوان یک همکار قابل اعتماد به صنعت کشور معرفی می نماید.

واحدها:

مدیریت

فروش و بازاریابی

خدمات پس از فروش

واحد آموزش

بازرگانی داخلی و خارجی

حسابداری و مالی

طراحی و تبلیغات

شرکت های تابع

درخشش اتوماسیون
درخشش الکتریک
درخشش صنعت
درخشش اندازه گیری
درخشش صنعت
درخشش اندازه گیری
درخشش روشنایی
درخشش صنعت
درخشش اتوماسیون
درخشش الکتریک
درخشش صنعت

مشتریان ما